ÎNTREBĂRI DE INFORMAȚII

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Voi primi același produs pe care îl văd în poză?

Unele poze sunt demontrative,dar în mare parte a pozelor care sunt atașate  la produse reflectă realitatea.

Unde pot vedea factura mea după achizționare ?

Factura se v-a emite automat  în contul dvs. de e-mail cu care va-ți crerat cont pe site-ul nostru după finalizarea comenzi dvs. sau la cerera dvs. o putem scoate și fizic și o vom atașa în coletul dvs.

Cum pot returna un articol?

1. Ne sunați sau trimiteți un mesaj pe whatsapp la Tel. 0749 820 827 în care veți specifica:

• Numele sau numărul comenzii, ce produse doriți pentru înlocuire. În cel mai scurt timp posibil vom procesa un nou colet pentru dumneavoastră.
• Contul bancar în care vom returna banii în cazul returului, după primirea și verificarea coletului.
Completați formularul de schimb/retur pe care îl găsiți in josul pagini Formular Retur Produse

2. Sau scrieți-ne pe adresa de email: plumbipentrupescuit@gmail.com

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fară invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit să justifice decizia de retragere si fară a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începand de la ziua în care intră în posesia fizica a produsului.

Veți reaproviziona articolele indicate ca „stoc epuizat?”

Produsele cu specificația ,,Stoc epuizat,, vor fii readuse în stoc în cel mai scurt timp posibil,dar depinzând si de disponibilitatea furnizorului la produsele respective

Sau mai avem optiunea de ,,Listă așteptare,, unde vă introduceți e-mailul la produsul pe care îl doriți iar când produsul va reveni în stoc veți reprimi un e-mail cu produsul dorit în limita stocului disponibil

Unde îmi pot expedia comanda?

Comanda dvs. se va expediată la adresa specificată în formularul de complectare înainte de finalizarea comenzi, iar dacă doriți livrarea la o altă adresa atunci veți bifa căsuța ,,Livrează la o altă adresă,, in josul paginii de complactare date pentru livrare

Care sunt metodele de plată?

Pentru moment, metodele de plată acceptate sunt ramburs și transfer bancar

Cât durează livrarea produselor?

Toate produsele noastre sunt livrate din stoc. Așadar, pentru comenzi de până în ora 12, coletul pleacă în aceași zi, pentru comenzile după ora 12PM, comenzile sunt trimise ziua următoare.

CONTACTAȚI-NE PENTRU ORICE ÎNTREBARE